Dostava

Narudžbe šaljemo GLS-om i Hrvatskom poštom:
– GLS – isporuka je najčešće realizirana sljedeći radni dan, te će primatelj biti obaviješten o okvirnom vremenu isporuke putem SMS-a i e-maila. Ukoliko primatelju ne odgovara navedeno vrijeme isporuke, moguće je dogovoriti drugi termin isporuke. Kurir će narudžbu dostaviti na adresu navedenu u narudžbi, te pošiljku predati naručitelju. Ukoliko se isporuka nije mogla ostvariti, ona će biti pomaknuta na sljedeći termin. Plaćanje se može izvršiti prilikom primitka pošiljke (pouzećem) ili prethodnom uplatom na žiro-račun. S obzirom da GLS svojim dostavnim vozilima ne pokriva otoke koji spadaju u 2. Zonu isporuke, ti će paketi biti dostavljeni u suradnji s Hrvatskom Poštom. Popis otoka koji pripadaju u Zonu 2 možete pronaći na web stranici GLS Croatia.

Prodavatelj zadržava pravo ne isporučiti proizvod u slučaju nedostatka na skladištu, tvorničkog oštećenja ili uslijed tehničke greške. U tom slučaju, Prodavatelj će obavijestiti kupca i ponuditi mu alternativni proizvod. Prodavatelj ne snosi odgovornost ukoliko kupac ne primi obavijest uslijed tehničke greške ( odlazak e-maila u spam pretinac ili slično).

Kupac plaća troškove dostave u iznosu od 29 kn. Ukoliko Kupac odabere plaćanje pouzećem, uz trošak dostave plaća naknadu za uslugu platnog prometa u iznosu od 3,75 % od otkupnog iznosa.

Prema “Pravilniku o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora skopljenih izvan poslovnih prostorija”, ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. U slučaju da Kupac izvrši raskid ugovora, Prodavatelj će mu najkasnije u roku od 10 radnih dana od kada je zaprimio artikl i odluku o raskidu ugovora, vratiti plaćen iznos proizvoda, isključujući troškove dostave. Neposredan trošak povrata robe snosi sam Kupac. Vraćeni artikli moraju biti u originalnoj ambalaži, neoštećeni i nenošeni. 

Adresa za povrat robe je: Luxor Exclusive j.d.o.o, Maksimirska cesta 54 A, 10 000 Zagreb.

Zamjena robe

Ukoliko Kupac želi, ima pravo zamijeniti artikl kupljen putem web shopa za drugu veličinu ili drugi model jednake ili veće cijene. To može učiniti na sljedeći način: 

Kupac poštom pošalje obuću sa kutijom koju je dobio prilikom dostave od Prodavatelja i to na adresu: Luxor Exclusive j.d.o.o, Maksimirska cesta 54 A, 10 000 Zagreb. Sukladno prethodno navedenim pravilima povrata robe, Kupac snosi neposredan trošak slanja robe ( poštarina) prema Prodavatelju. Nakon što je Kupac poslao paket ( o svom trošku) dužan je putem maila obavijestiti Prodavatelja da je paket poslan i da tražim zamjenu. Po primitku vraćene robe, Prodavatelj je dužan poslati zamjenski artikl Kupcu, bez dodatnog troška za Kupca.